Իրավաբանական անձանց
Էջը թարմացվել է 21/05/2024 18:50
Գործողություններ ապահովագրական պատահարի ժամանակ
(իրավաբանական անձանց համար)
Քայլ 1
1. Կատարվածի մասին հայտնեք համապատասխան մարմիններին.
- Հրդեհի դեպքում՝ ԱԻ նախարարության Հրշեջ ծառայություն
- Պայթյունի դեպքում՝ ԱԻ նախարարություն
- Ջրագծի, տաքացուցիչ և կոյուղային համակարգի վթար՝ Համայնատիրություն, ջրմուղկոյուղի
- Հարևան շինությունների ջրի հոսքի դեպքում՝ Համայնատիրություն
- Տրանսպորտային միջոցների կողմից պատճառած վնաս՝ Ճանապարհային ոստիկանություն
- Ապահովագրական գույքի վրա ծառերի ընկնելու դեպքում՝ ԱԻ Նախարարություն
- Տարերային աղետ՝ ԱԻ նախարարություն, հիդրոմետ կենտրոն
- Գողություն, կողոպուտ, կանխամտածված ոչնչացում (վնասում) այլ անձանց կողմից՝ Ոստիկանություն.
2. Ձեռնարկեք բոլոր հնարավոր գործողությունները ապահովագրված գույքի հնարավոր վնասը նվազեցնելու կամ փրկելու համար
3. Վնասված գույքը պահպանեք այն վիճակում, ինչ վիճակում այն հայտնվել է վնասման պահին
Քայլ 2
Անհապաղ տեղեկացրե՛ք մեզ տեղի ունեցած պատահարի մասին
Ի դեպ, Դուք կարող եք բանավոր դիմում ներկայացնել վնասի մասին (012) 88 88 88 շուրջօրյա գործող հեռախոսահամարով
- Անձը հաստատող փաստաթուղթ (անձնագիր)
- Լիազորագիր տրված ապահովադիր ընկերության կողմից ապահովագրող ընկերություն (եթե դիմողը ընկերության գլխավոր տնօրենն է, ապա անհրաժեշտ է ներկայացնել իրավաբանական անձի կանոնադրությունը և գլխավոր տնօրենի նշանակման հրամանը)
- Ապահովագրական պայմանագրի բնօրինակը (ապահովագրական պայմանագիրը)
- Սեփականության իրավունքը հաստատող փաստաթղթեր
- Իրազեկ մարմինների կողմից ապահովագրված գույքի վնասման հանգամանքները հաստատող փաստաթղթեր
- Գույքի վնասի չափը հաստատող փաստաթղթեր (հաշվարկներ կամ այլ փաստաթղթեր)
Ավելի մանրամասն տեղեկություններ ստանալու համար զանգահարեք հայտերի կարգավորման միասնական կենտրոն (012) 88 88 88: